Mina prinsar

Igår kom pojkarna hem, ja Chris räknas också in som pojke haha.
Vi lagade fläskfilé och klyftpotatis, en god sallad och massa olika kalla såser,
blev riktigt gott. Wiggo lekte med sin nya gåstol som han fick av sin farmor, jätterolig.
Han älskade att trycka och springa omkring i den hehe.
Sen fick han komma och gosa med en mamma som har saknat ihjäl sig efter sin lilla plutt.
När Wiggo såg mig började han först att skratta, helt hejdlöst, sen gav han ifrån sig ett glädjetjut,
och kasta ut armarna mot mig, sen gosade han in sig i min hals, mammas lilla älskling!

Wiggo och jag snorar ikapp, Wiggo har lite feber, men jag är skonad.
Han vaknade till inatt och gallskrek, när vi kom in i hans rum,
låg han fortfarande och sov, nattskräck? feberfrossa?
Vi tog upp honom och gav lite alvedon, sen fick han sitta hos oss tills
han somnade i Chris famn, så mysigt, det händer ju inte varje dag nu för tiden :)

Hade en olycka här hemma igår också, Mille började blöda i munnen,
fattade först inte vad han hade gjort, trodde först att han ätit isbitar från våran diskbänk,
för jag hade haft isbitar i mitt vatten tidigare och hällt dem i diskhon.
Men sen upptäckte jag vad han hade gjort, han hade slickat på en glasflisa av ett glas
som jag och syrran pajjade på nyår. Jag hade slängt glaset i en soppåse och ställt vid dörren.
Typiskt Mille, han ska på ALLT som har ett uns av ätbart på.
Mille har fått sova i köket inatt, vill inte ha blod i sängen.
Kollade idag, och som tur är såg det mycket bättre ut, ingen veterinär.


Idag ska vi städa bort julen lite, jag misskötte våran vän Granen, så alla barr är på golvet
och han är mer gul än grön nu.. sorry.. dessutom är han sne.


Bilder kommer sneare, just nu är kameran inne i W:s rum och han sover,
vill inte väcka sjuklingen.

Kommentarer
Postat av: unique

Det var lite det som var meningen hehehehe



Ja hade aldrig kunnat ha gran. Hade dödat den direkt =)

2010-01-03 @ 11:24:03
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0