Marimekko




Jag vill tipsa er om dessa skålar, alla känner väl till dem, antar jag
men hur fina är de inte? passar till allt,
Ha ljus i, godisskål, fruktskål, dessertskål.. osv.. listan kan göras lång.
Dessa vackra skålar kommer ifrån Marimekko.
Den stora varianten kostar ca 300-600kr beroende på färg.
och en liten variant kostar ca 230-400 beroende på färg.
Perfekt som present!

Jag skulle vilja lägga till i min skålsamling dessa färger:

Frostad, svart och hallon.
Helt underbara skålar!

När jag ändå var i farten och tittade in Marimekko så såg jag DEN
Wiggos dagisryggsäck.. den vill jag ha!
Åh den var så fin, undra vart jag kan hitta den?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ryggsäcken är super fin :)

Och den kan du hitta här --> http://www.4her.nu/?cat_id=34 :)



Ta hand om er!

Kram

2010-01-04 @ 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0