Man får leka med maten




Vitlökar är så fina tycker jag, ser ut som små blommor.
Jag brukar använda frukt & grönsaker,
speciellt vitlök till inredning (är vitlök en grönsak?)
Tycker det ser snyggt ut,
nu har jag ju bara det i köket, för där passar det ju in.
I stället för att förvara frukt och grönt i skålar eller gömma i skafferi/kylskåp
lek med dem och göra fina arrangemang, lite skoj tycker jag!
Brukar finnas fler än två vitlökar på detta fat,
men de försvinner ju undan för undan då man lagar mat.
Sen är det ett plus att det blir så fint när man fotar!




Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är så huslig, får liksom alltid till det så bra och det där lilla extra!

Tänkte höra med dig, jag såg du hade en sådan där ljuskrona på bordet...vet du vilken jag menar? vad har du i den?en blomma? såg inte så bra vad du hade i den:-) Jag har en sådan oxå men får liksom inte till de:-( tycker allt jag stoppar i den ser dumt ut!! Tänkte om du hade lite tips,du är ju så duktig på sådant!

kramisar!

2010-01-10 @ 21:47:31
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0