Leta i gömmorna


Vackra tavlor i canvas med naturen som grund, ca 50x60 cm, en humla och en fjäril,
så vackra tycker jag, vad tycker ni? gillar ni naturen..


Tittade nyss igenom gamla inredningsbilder som jag tagit,
hittade då denna..
Dessa tavlor köpte jag och Chris (på Chris begäran faktiskt)
i en liten inredningsbutik inne i Östhammar.
Jag tycker de är så vackra, men de har legat nerpackade på vinden ett tag,
eftersom vi renoverat hemma.
Men jag hade helt glömt bort dem, idag ska jag upp och rota fram dem,
de måste absolut ha en plats i vårat kök.
Vårat kök går just i vitt och svart, så det kommer nog bli perfa!!
Tänk att man bara kan glömma bort saker sådär, för mycket saker eller för dåligt minne?
Kul iaf att man hittar saker ibland som man glömt bort,
då känns det ju som om man shoppat lite nytt!

Nu ska jag upp på vinden och rota, tjenixen..
PS. Tack Pillan,för alla tipsen perfekt.. kan inte komma in på din blogg :(

Kommentarer
Postat av: Pillan

Varsegod :) Har som sagt en hel hög på lager om du behöver flera. Konstigt, varför kan du inte det??



www.enblandningavsaltochsott.blogspot.com



//P

Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Jätte fina verkligen!!

2010-01-20 @ 11:40:13
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jätte fina tavlor! När man har natur motiv blir det så harmoniskt, det är ofte så mycke känslor i en som liksom blommar upp av natur kort/tavlor! Blev jatte finte med tavlorna och korgen och ljusen!! Du kan det där på dina 5 fingrar;-)

Jo vi ska få en ny balkong,större och dom passade på och göra om balkongerna nu när dom byter puts på huset så kan man köpa till inglasade balkonger om man vill:-) Man får ju betala för dom eftersom det är bostadsrätt!

ah vad tråkigt när det inte finns några små i samma ålder...jag hade sådan himla tur,det var 3st till på jobbet som fick barn, 2 i februari och 1 i mars och så kom Vincent i Juni så det skiljer ju inte mycke!

Kram kram!!!

2010-01-20 @ 23:00:54
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0