Jag letar köksbord..



Vårat köksbord som är aldeles för gammalt och slitet, brakade ihop vid nyår.
Så nu är det faktiskt dags att hitta nytt!
Jag vet inte riktigt vad vi vill ha? men har tittat runt lite..

Ett runt bord kanske.. ja vet inte riktigt vad jag tycker om runda bord.
Ett svart bord med vita stolar kanske?
eller ett vitt bord med svarta stolar, det är vad jag lutar mest åt just nu,
man behöver ju inte ha vitt bord vita stolar, tycker det kan vara lite häftigt att blanda.
Vi vill inte ha för stort bord i köket, eftersom vi har det stora bordet vid matsalen.
Enkelt och snyggt vill jag ha, svart och vitt i köket.
Får ta mig till olika affärer och titta, denna bilden över får vara mall för vad vi vill ha.




Kommentarer
Postat av: Nicole

Det vita runda bordet var himla snyggt!:-) det vita bordet som går att göra stort var oxå fint!Men runt bord är lite ovanligt...snygga båda!

Jasså vad kul att ni är här uppe så pass ofta! då får vi se om ni snart tar en tripp!!;-)

Har ni kasta ut tvn?:-D

kram!

2010-01-07 @ 19:19:54
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: caroline

Vi behöver verkligen med ett nytt. Och jag vill iaf att det ska vara vitt. Har med funderat på annan färg på stolarna men än så länge inte ens hittat ett bprd som faller mig i smaken. Dessa var dock fina :)

2010-01-07 @ 19:44:19
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: na

ja, de vart duschen sen ;)

2010-01-07 @ 21:22:59
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0