förknippat..



Panelgardiner ifrån INDISKA, vita med vita broderier på (ej beige som det ser ut på bilden).
Det understa (helvita) fortsätter ända ner till golvet. Mönstret är altså bara upptill på gardinen.
gardinen är i tunn tunn bomull, och det nedersta går att se igenom.

Jag vet inte vad ni tycker, men på något konstigt vis förknippar jag dessa gardiner med julen.
Tror det var för att jag köpte dem ifrån "sommarsortimentet" när de reade ut på hösten/vintern.
Jag hade dem uppe under julen, och nu kan jag inte släppa det, ser jag dem tänker jag jul,
har jag dem uppe tänker jag jul.. hur ska jag göra för att INTE förknippa dem med jul.
De är hur fina som helst tycker jag, passar in så fint här hemma.
Tycker ni de ser juliga ut? (allt behöver inte vara rött på julen)
Alla som jag har frågat säger att de inte ser ut som jul, och att man kan ha dem jämt!

Det är bara det att jag förknippar gardinen med jul eftersom jag köpte den då.
Fast den kom ifrån sommarsortimentet,
ni vet ju själva hur lätt det är att förknippa saker med något.
sen är det kört..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Nej, dom ser inte juliga ut tycker jag.. Du får piffa till fönstret lite med saker så kanske du ändrar uppfattning :)

2010-01-21 @ 09:58:45
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Tack så jättemycket! :)

Allt bra med dig?



Kram

2010-01-21 @ 10:00:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Annika

oj vad häftiga de var. De kan man ju ha närsom tycker jag också =) haha, såklart man kan åka till stan fler gånger, tänkte eftersom du nyligen var där =D De har så fint skyltfönster förresten, interflora. Innan jul var det så himla läckert med massa vitt och glittrande.

2010-01-21 @ 10:00:44
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Linda Olsson

Samma här! :) Lite småsjuka barn här hemma, annars är det lugnt. :)

Va fina gardiner du fått tag på!

Kramar

2010-01-21 @ 10:19:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0