Dags att vakna


Vilken vacker bild, min pappas gamla nalle och en burk,
tagen hemma hos föräldrarna

Idag är jag helt ensam, Syrran åkte igår, så nu är det bara jag och Wiggo.
I morgon kommer äntligen Chris hem, åh vad vi har längtat!
Idag ska jag verkligen ta tag i städningen, hur lätt det nu är med en liten som kryper efter.
Jag är så sugen på en rejäl storstädning,
ni vet när man verkligen dammar överallt, varenda liten pryl!
Älskar att städa haha!! Ska börja måla om i köket också,
men det får ske i helgen, när Chris är hemma!
Fullt upp med andra ord..


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad duktig du är!!! Kan du smitta av dig lite städlusta på mig oxå som bara ser på allt, suckar och går därifrån???

2010-01-14 @ 11:06:01
Postat av: ANNA

skulle verkligen behöva städa ÖVERALLT här hemma. alla julgrejer bara står på bordet i matsalen. men inte lätt här heller o städa. teo är tokig i dammsugaren. ska bara putta på. o de blir ju lite hjälp men han har pippi på o dra ur kontakten eller stänga va maskinen. så då blir de extra för mamma.

2010-01-14 @ 12:12:53
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Annika

Oj oj, får vi komma över och kolla på all renovering nån gång?

2010-01-14 @ 12:55:15
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0