BVC/Riva loss ordentligt






Vi börjar med bilderna.. ja.. massa bilder,
Den här lilla gossen gick nämligen lös i hallen.
I 3 minuter, och då överdriver jag inte hur liten tid han hann med så mycket på.
han lyckades riva ut ALLT i hallen, inte bara riva ut utan RIVA bokstavligt också!
han hann vara på varenda millimeter i hela hallen, kasta ner en skurmopp och leva rövare.
Jag satte mig bara ner i ett hörn och fotade sekundvis,
han brydde sig knapt om mig, bara pratade och grejjade för sig själv..
erkänn att ni nästan kan se bilderna röra sig?.
Han var tusan överallt och skulle pilla på ALLT,
allt i munnen och sen nästa.. kasta sig dit och hit..
Blev storstädning av hallen!

I eftermiddags var Wiggo på BVC.
Idag vägde han 9440g och var 73cm lång.
Min lilla skrutt!


Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

haha ja precis... tur att det finns många storlekar att välja på:) men ja gillar att köpa lite stort för då räcker det ju längre:)



HAHA wiggo ser nästan ut som en busig hundvalp på bilderna:) så söt. Jag har gett upp hoppet med storstädning här hemma. Milo verkligen RIVER allt han med:P allt ska ut! kramar

2010-01-25 @ 22:46:46
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: kiddist

Så fin han är! Roligt att han tycker om att leka :)

2010-01-26 @ 10:11:45
URL: http://princessk.blogg.se/
Postat av: Nicole

hihi vilken härlig kille:-) Eller en liten hundvalp kanske? De går fort och allt är intressant för de små!! Sötisen!!

kram!

2010-01-26 @ 23:26:40
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0