Beslutsångest


Beslutsångest.. vad ska man välja att läsa?
(Ja, jag är pedant som måste ha böckerna i färgordning ) hehe

Mystik, romantik, kärlek, skratt.. ja, listan kan göras lång,
jag tänkte nämligen ta och välja ut en bra pocketbok att läsa.
Jag har knapt läst någon av böckerna i bokhyllan,
jag köper böcker för jag tror de ska vara bra,
men hittar aldrig ett tillfälle att slå mig ner och faktiskt läsa lite.
Vet inte varför det ska vara så svårt att finna tid
till att bara slå sig ner och ta lite "egentid"
Måste bli bättre på det, för det är ju jätteskönt för huvudet (haha)
att få läsa, drömma sig bort ett slag ifrån vardagen.
Jag älskar deckare och självbiografer, läser nästan bara sånt, när jag nu väl läser.
Min favoritförfattare (deckarvärlden) är Karin Fossum,
älskar hennes sätt att skriva, lite mystiskt sådär..
Därför har jag mest deckare och självbiografer i min bokhylla.
Jag har ingen lust att köpa en ny bok, då som sagt bara hälften av böckerna är lästa.
Detta är bara pocket, då jag föredrar det framför bundna!

Hm.. vad ska jag välja.. tror jag får köra på en slump :)

Kommentarer
Postat av: Cintya - Haileys mamma

Vad fin din blogg blivit! =)

2010-01-23 @ 22:32:47
URL: http://cintyas.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ta den 6:e boken ifrån vänster!:-)

2010-01-23 @ 23:21:42
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Annika

Hm..ser inte titlarna men kan läsa Waris Dirie, hennes 'en blomma i afrikas öken' är faktiskt läsvärd och förmodligen resten av hennes böcker också. Gripande livsskildring!



Tack för tipset också! =)

2010-01-23 @ 23:23:05
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0