Tisdag hemma hos Botvidzons

Godmorgon mina vänner.
Chris har åkt iväg till jobbet, och jag,syrran och Wiggo har lekt i hans rum.
Jag passade på att göra iordning i hans nya hylla, även ställa in de nya lådorna som vi köpte igår.
Det blev så bra, förut hade vi ca 5 olika lådor, nu har vi två, och de är ändå inte fulla.
Lådorna var riktigt stora, helt perfekt!

Jag hade riktiga problem att få ihop lådorna, för som allt på IKEA så ska man bygga ihop.
och helt ärligt så brukar jag vara ett proffs på det, men igår var det irriterande,
jag var riktigt irriterad på Kamprad igår, vet att han inte gör möblerna, men ändå,
hans idé med IKEA eller hur ;)
Tillsist fick jag iaf ihop lådorna, då hade Wiggo hunnit somna, så de fick stå i hallen.

Idag mår vi alla bra, och hemmagjord pizza står på schemat..
igår bakade jag egna piråger och i förrgår gjorde jag tekakor,
jag har blivit knäpp på att baka, man tjänar grymt med pengar på att baka i stället för att köpa bröd.
Dessutom är det roligt att prova nya bröd, nästa gång ska jag göra eget knäckebröd,
måste bara införskaffa mig en knottrig kavel.

Wiggo fick ett nytt påslakan utav mormor och morfar som alla ♥ dags present.
Passade perfekt i Wiggos färggranna rum.


Hyllan med två stora lådor, ska ha två till så botten fylls med lådor, superbra förvaring.
Lådorna är gjorda för denna EXPEDIT hylla och finns i rött, blått och transparant.
Perfekt för barnleksaker.


Nya påslakan från Wiggos mormor och morfar.. så fina, Wiggo hade önskat dem ;)


" Tack mommo och moffa för de fina påslakanet, jag gillar att rulla runt där i.
Titta vad fin sängen blev, min säng" haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Å så fint det blev!! Längtar tills vi kan göra iordning Vincents rum :D

2010-02-16 @ 20:26:53
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: johanna

va fint vart kommer de ifrån.?

2010-02-16 @ 21:38:45
Postat av: mam.

Kul att du tyckte om sängkläderna Wiggo. Det ser fint ut, hoppas du sover gott i din säng.Vilket fint rum du har fått och hyllan blev perfekt med lådorna och tyg påsarnasuper fint!!!!

2010-02-16 @ 21:59:20
Postat av: Jenny

Vilka härliga färger på påslakanet :)

2010-02-17 @ 08:33:19
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: caroline

Kanon fint!

2010-02-17 @ 11:27:40
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: malin, mamma till alice o lowe

Åhh så himla fint!!

2010-02-17 @ 12:15:09
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vad fint rum Wiggo har!! Hyllan blev ju perfekt!!! Våran har inte blivit ihop skruvad än...hihihi!

Fint med alla färger i hans rum,man blir glad av att se rummet!!!

Vad är det för fränt runt sämgen? en bård?

Kram!!

2010-02-17 @ 13:42:43
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag funderar på en likadan hylla till Tuvas rum. :)

Och jag blev så aviss på dom prickiga tygpåsarna.

2010-02-18 @ 14:17:39
URL: http://idawesters.blogg.se/
Postat av: johanna

vart ifrån är påslakanet å bården?

2010-02-19 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0