Möblera om..


Jag har tagit mig vatten över huvudet..
Ja, ärligt!!!
Chris åkte iväg och storhandlade och jag och Wiggo
tänkte ta tag i hans rum.
Skötbordet har vi monterat ner nu, det stod i Wiggos rum,
och bara samlade damm, då vi aldrig använder det.
Byter alltid på golvet på en sån där uppblåstbar dyna.
Vad mycket plats det blev i rummet nu :)
MEN jag fick också för mig att möblera om, OHH JESUS.
nu är det grejjer överallt och ingenstans att ha skiten.
Så Chris fick springa förbi IKEA när han ändå är där,
och hitta nån förvaring, ja hittade en förvaringsgroda supersöt,
som man ska ha på väggen för ca 79kr!
Perfekt att ha blöjorna i nu när skötbordet försvann.
Det kommer bli skit snyggt när ja fixat klart allt,
men det värsta är att jag tror det är ett veckoprojekt inte ett dagsprojekt.
Men men ska göra mitt yttersta :)
måste få bort fåtöljen i Wiggos rum också.
Annika? ville inte ni ha 2 sånna? samma som i Willes rum?
aja på nåt sätt ska den bort iaf! Wiggo sitter ju aldrig i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0