Lilla gubben min..

Wiggo har varit ovanligt gnällig idag, det är riktigt ovanligt,
så vi undrade vad som kan va fel?
Nyss fick vi klara besked då lille gubben vaknar upp med feber och snor som bara rinner.
Stackarn, tycker alltid så synd om de små när de är sjuka :(
Men det är väl över innan nästa helg antar jag !!

I morgon kommer Mille hem, har saknat honom,
sen skulle mina föräldrar komma förbi och hämta syrrans laddare som hon glömt.
De skulle på loppis i Cupolen, det är sååå kul!!!!
Egentligen skulle jag hänga med, men bäst att vara hemma när W är sjuk,
vill ju inte smitta ner alla :)
Mamma är ju immun mot alla barnbakterier, pga hennes jobb,
men pappa kan nog räkna med en dunderförkylning haha!!!
Och förmodligen vi också..

Tyckte ni om schlagern då?
Jag gillade Jöback och de fyra (2tjejer/2killar) som sjöng Thursday,
men som tyvärr inte gick vidare.

Nu ska jag trösta en ledsen kille ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Stackars Wiggo!!! Hoppas han kryar på sig snabbt!!

När det gäller sclagern håller jag med om att Peter Jöback var bra. (Favoriten) Sen tyckte jag nog faktiskt att Anna Bergendahl var bra oxå. Hon har så speciell röst.

2010-02-28 @ 14:59:03
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Men min kompis... Det är så jobbigt och vara sjuk men jag hoppas du blir bra snart så jag får se alla hyss du hittar på där hemma så jag får nya idèr att göra lika;-) Krya på dig kramar ifrån Vincent!!

2010-02-28 @ 15:29:32
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0