Jag blir galen..

Skulle göra ordning lite i Wiggos rum,
skötbordet är det dags att montera ner snart, eftersom han snart uppnåt maxvikten.
Vi använder nästan aldrig skötbordet iaf, var mest när han var liten,
nu rullar han ju runt, och vägrar vara still, så det tar bara massa plats.
Men iaf, hans leksaker är ÖVERALLT... jag måste försöka organisera upp.
Jag behöver snarast inhandla en hylla som jag så länge kollat på.
Om det finns en gud så hjälper han mig nu mitt i all denna röra med att skänka mig 600kr.
Wiggos leksaker ligger i olika backar/lådor över hela hans rum.
Man blir galen bara av att gå in där. Blir så rörigt,
ni med barn vet ju själva hur mycket förvaringsutrymmen behövs.
Sen skulle han behöva en ny byrå, när nu skötbordet försvinner.
Den han har i dagsläget är oduglig och trång.

Hej Gud, jag vill ha detta, hjälp mig organisera i sonens rum TACK!!
hoppas det regnar pengar nu, eller att fk pengarna kommer fooooort!!!
och jag som inte ens tror på Gud!



Bokhylla 599:- Byrå 599:-
Skulle passa som handen i handsken.

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Hoppas det regnade lite ;)



Fan glömmer ju bort att du har lösen, så jag får läsa ikapp nu ;D

2010-02-02 @ 22:11:48
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0