Ett litet breake..

Tack för alla grattishälsningar, det värmer!
Chris och Wiggo är och handlar mat "speciell" mat ska vi ha idag.
Kött, hasselbackspotatis och förmodligen rödvinssås och grönsaker.
Det är speciellt för oss haha.

Jag passade på att sminka till mig lite dagen till ära,
och i paketet som jag hämtade ut för några dagar sedan, var ifrån Yves Rocher (stavas?)
Och jag fick så mycket fint! bl.a en speciell borste som man ska använda till ID sminket,
(kabukai bortse stavas?) verkar vara dålig på stavning haha.
Jag har ju haft min ID mineral foundation (lös variant) i något år nu,
aldrig använd. Ska erkänna att jag aldrig fattade grejjen med själva sminket,
fattade inte varför man ska ha en speciell borste att lägga på det med,
så jag provade med en gammal hederlig H&M borste, resultatet blev så fult.
helt orange i ansiktet, såg ut som en tiger. Så jag skippade ID sminket,
men nu provade jag med den nya borsten, och jag fattar nu varför alla gillar ID.
min torra hud försvann direkt, huden glänser, och det syns inte ens att jag har foundation på mig,
fast ändå har det gjort en otrolig skillnad, det ser filmstjärne vackert ut!
Försökte få med det på kort, men det är ju svårt.
Jag är så grymt nöjd, nu har jag fått mersmak,
jag vill ha allt i ID, rouge, puder ögonskuggor osv..
Jag känner mig så jävla snygg! Mina gamla foundations är bara att vräka i sjön, ID är fan helt otroligt!
(jag är inte sponsrad så detta är sanning) Inte en prick i ansiktet, inte en enda hudförändring,
inga finnar, ingenting fult syns när man applicerar ID.
dessutom verkade min hud få lite färg utav att borsta på foundationen,
och det är ju bättre än att vara blek och trött :)


Bara basen lagd, det är en sån skillnad så ni kan inte förstå.
är nog bara jag som ser det, eftersom jag ser mig själv varje dag utan och med smink.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Skit snyggt! ser jätte bra ut! fint och fräscht! Men vad är ID smink? Har missa något verkar de som... köper man de på YV? Ha de så mysigt ikväll nu och ta hand om varandra massa och bara njut av er dag! kramis!

2010-02-05 @ 15:47:37
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Annika

Jobbigt att vara ensam i det, men din släkt är ju ändå på din sida! Det måste ju kännas bra ändå, tänk på Chris som har en släkt som är emot honom...fy vad jobbigt. Vad gott det lät som att ni ska äta idag! vi kör en liten rotsaksgryta med nötkött här hemma, men vet inte om jag har så mycket aptit pga. snuvan =)

2010-02-05 @ 16:21:24
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Jenny

Grattis på bröllopsdagen:) Jag kör oxå med ID, går inte beskriva med ord hur bra det är;) Ha en mysig dag/kväll! Kram på dig

2010-02-05 @ 16:26:54
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: Ida

Det ser bra ut :) Du har ett vackert ansikte.

2010-02-05 @ 17:24:17
URL: http://idawesters.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Vad fin du är!! :D

2010-02-05 @ 19:47:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: mam.

Snyggt jag vill också ha!!!!

2010-02-06 @ 12:32:15
Postat av: caroline

Men det är rätt dyrt va? Eller tänker jag på nåt annat nu? ...säger hon som bara använder rouge haha..

2010-02-06 @ 13:26:44
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! tyckte det lät väldigt intressant med ID smink, då jag har så svårt att hitta något som passar min hy.. (torr&fnasig nästan året runt) men tänkte bara höra, vad är ID smink? och vart får jag tag på det? jätte tacksam för svar! och tack för en härlig blogg! Kram

2010-02-06 @ 15:11:30
URL: http://foffsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0