Ett gott skratt

Nu ska ni få höra på något riktigt roligt.
Idag när Chris låg och sov, hade jag så tråkigt att jag bestämde mig att sminka honom.
Han blev så fin haha, och han vaknade inte ens av läppstiftet.
När han väl vaknade och såg sig i spegeln skrattade han också faktiskt.
Han tvättade bort läppstiftet, och struntade i resten för han skulle bada senare.

Efter ett tag har vi både glömt bort att han var sminkad, så han traskar iväg till affären
och till restaurangen och köper mat.
När han kommer hem upptäcker jag att han har sminket kvar.
Åhhh vad ja skarattade kund einte sluta..
Han tyckte det var liiite mindre roligt.

HAHAHA klockrent!

Kommentarer
Postat av: Nicole

HA HA HA HA HA HA!!! Gud vad jag skratta för mig själv här... Nicke frågade vad jag skratta åt så var tvungen och visa han oxå:-) han tyckte synd om Chris och sa att han måste nog flytta...Hi Hi Hi! var han sminkad till transa? ha ha ha jag kan inte sluta skratta,tacka chris för att han "make my day":-) kram på er!

2010-02-19 @ 22:39:50
Postat av: Nicole

HA HA HA HA HA HA!!! Gud vad jag skratta för mig själv här... Nicke frågade vad jag skratta åt så var tvungen och visa han oxå:-) han tyckte synd om Chris och sa att han måste nog flytta...Hi Hi Hi! var han sminkad till transa? ha ha ha jag kan inte sluta skratta,tacka chris för att han "make my day":-) kram på er!

2010-02-19 @ 22:47:54
Postat av: Ruby och Milo

hahahahaha

2010-02-20 @ 09:58:40
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: caroline

Men guuuuuuuuuuuuud!!!!!!!

2010-02-20 @ 13:17:43
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0