en funderare..


Jag har klurat och klurat,
eftersom jag ska dricka shakar i några månader,
så tänkte jag att för att hålla uppe min motivation och inte bara "stänga av" allt det goda,
så funderar jag på om man skulle införa fredagen som en njutardag.
Då tänker jag inte chips, godis och sån skit.. utan mer på kycklingsallad,
det är ju nyttigt, blir ju ganska tråkigt att bara dricka,
då har man även lite att längta till :)
iofs är jag inte ens hungrig, men om man inte ger sig själv något att tugga/ njuta av,
så kanske det blir så att jag en dag köper allt som finns och trycker i mig haha..
onyttigheter och skit i stället. Jag ska ge mig själv varje fredag en god härlig nyttig sallad!
Det tycker jag låter bra!

Nu går det så lätt så det är inte klokt,
dricker när jag ska, och försöker hitta på så mycket som möjligt.
Vi har t.om godis hemma sedan förra helgen, jag har inte rört en bit sedan jag började med shaken.
Sen igår bakade jag åt Chris.. jag blev äcklad bara av att se skiten.
Trodde aldrig jag skulle vara så motiverad, och ännu bättre blev det ju i morse när jag såg -2kg.
Jag är stenpeppad!!!!


Mamma och pappa var här nyss och fikade, med sig hade de mitt ljus från Yankee candle
det luktade så gott!!! om ni vill ha doftljus som inte luktar så starkt så man mår illa,
så prova, man är supernöjd, stora är de också, och glasburken man får ljuset i är sååå fin!!!
kan användas i all framtid. Sen så doftar verkligen hela hemmet när man tänder, inte som andra doftljus där man nästan måste sticka ner näsan för att lukta :)

De hade även med sig en bok till Wiggo och 2st röda lådor till hans bokhylla,
så nu har han 4 lådor nertill precis som vi ville ha.
De tänker även skjuta till med POP jackan + fleecen så de ska vi köpa på lördag.
Värst vad de är generösa, men de är de alltid.. mina fina föräldrar :)

Idag har jag valt att köpa faktiskt ifrån H&M HOME..
Det blev dessa 2st vackra kuddar stora var de också 40x70cm Perfekt för sängen.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh vad duktig du är gumman!! 2kg visst är det extra kul när man ser resultat så fort! tycker absolut du ska äta en sallad elle två... inge nyttigt i de! förutom majsen!:-) månader?hur smal ska bli?:-) förresten är de naturdiet du kör!? nyfiken här!Hi Hi! som sagt så börjar mitt nya liv snart med så fort prins sluta med kvälls snutten...eller ja bestämmer ju så de blir inte länge till...handlar nog om 2veckor. jag har ju haft nedtrappning och nu är de typ bara lite kvälls snutt o ev en på natten.men nu är han så stor så nu är de dax och sluta helt:-) Myspys kuddar du har handla idag!:-) och gud vad gullit av dina föräldrar och bidra med lite till prinsen!sådant uppskattas ju till max!! kram kram på er!

2010-02-25 @ 23:52:52
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: NICOLE

oj menade ju onyttigt!:-) Hi Hi inget nyttigt...ibland tappar jag en bokstav eller två!:)

2010-02-26 @ 13:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0