En bomb.. suck..

Hemmet ser ut som en bomb, och vart ska man börja?
varenda dag säger jag:
- jag fattar inte hur det kan bli så stökigt!
och om jag städar så ser det likadant ut efter några timmar.
Jag tycker själv inte att vi är slarviga, men däremot har jag alltid bråttom.
Wiggo skriker och vill ha mat, så jag öppnar förpackningen häller upp värmer,
matar och sen står förpackningen kvar på bänken, för då är det nåt nytt jag ska hinna göra i något annat rum.
Då blir det stökigt, jag måste försöka komma ihåg att kasta allt direkt.
Sen samma sak med tallrikar om vi har ätit, bättre att diska bort direkt,
än att låta det stå, herregud jag önskar mig en diskmaskin så gärna.
mina händer tål inte vatten längre, har fått eksem på 3 fingarr på högerhanden,
självklart den handen jag använder jämt.
Jag tvättar jämt mina händer, och oftast med tvål som är parfymerad.
Måste sluta upp med alla dessa dumheter, jag måste verkligen ändra mig!

Jag kan inte låta bli att tänka på de som har 10 barn?
hur sjuttan kan de ha så fint hemma?

Det är svårt att ändra sig..

nu ska jag iaf städa, vet bara inte vart jag ska börja..
tror jag börjar med att vika tvätt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen mig! försöker göra så gott jag kan, men det ser faktiskt likadant ut efter några timmar. Fast jag kan inte lova att man blir bättre för att man har en diskmaskin, det blir rätt mycket disk ändå..iaf här :P

2010-02-20 @ 10:48:50
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: mam.

Det virvlar en "tornado" efter dig.

2010-02-20 @ 13:40:47
Postat av: anna

gick inte o kommentera inlägget med kläder så gör de här.

har oxå kollat på dem badbyxorna fast dem blå till teo.

dax o börja bunkra me kläder inför sommaren

2010-02-21 @ 15:51:47
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0