Det går bra nu


-3kg åh jag är så glad, på endast 3 dagar..
om det går såhär bra behöver jag inte dricka shakar länge.
Hittade i skafferiet en påse med exakt 3kg makaroner.. tog fram och höll i det,
shit.. så mycket har försvunnit någonstans ifrån,
märks ju inte så jättemycket, men känns runt magen.

Idag ska vi äta kycklingtacos på nyttigt vis..
inga skal, inga såser bara liiite gräddfil, men det är nyttiga fetter.
Trodde inte att det skulle funka så bra.
Jag vill inte ha onyttigheter längre, för jag vill bara se resultat efter resultat,
inte något onyttigt ska jag stoppa i mig,
som fredagsmys blir det apelsiner det är både nyttigt och gott.
sen fortsätter jag med shakarna hela dagen i morgon igen, då är fredagsmyset över.

Mår bättre nu, tror jag drack för lite vatten igår.. ska bättra mig!


Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

DUKTIG DU ÄR!

2010-02-26 @ 21:10:38
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0