Byrå och Barba..





Godmorgon mina vänner!
Idag känner jag absolut ingen hunger alls, har inte ens tagit min första shake än,
får tvinga i mig den. Däremot har jag lite ont i huvudet, men de kan man ju ha de första dagarna.
Tack för alla era fina tips, ni är så snälla, blir alltid lika glad när jag går in och läser vad ni skrivit.

Igår köpte vi en byrå till Wiggo.. tjat tjat.. känns som ja skrivit de 100 ggr nu,
men iaf vi byggde ihop den och det blev så bra!
Både Chris och jag var supernöjda, han har fått så mycket förvaring nu
så jag kunde inte hitta något att ha på byrån, men det behöver man ju inte ha heller.
Blev två fina nallar tillslut.

Wiggo posar framför byrån i sina nya kläder, den långärmade t-shirten (eller vad säger man?) det är ju inte en tröja? fast jag brukar säga tröja. Aja.. det är ett plagg iaf, den köpte jag i 80, och jag tycker den sitter perfekt,
lite att växa i, jag gillar inte när kläderna sitter tight, så de där blev perfekt.
Byxorna är i storlek 86, men H&Ms byxor är så små tycker jag, de krymper alltid i längden.
Så de är lite pösiga, men som tur är kan man knyta åt i midjan, de kommer han kunna ha länge tror jag.

Nu ska jag försöka få skrutten att sova, sen ska jag ta min shake..



Kommentarer
Postat av: Anna

Har köpt en likadan ;)

2010-02-24 @ 11:26:47
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Bella

Så fin han är i sina nya kläder! Gillar ni Barbapappa så såg jag en Barbapappagardin på tradera igår. Vet inte när auktionen gick ut. Men det kanske är för mycket med en gardin?

2010-02-24 @ 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0