Ännu en dag..

Nu har ännu en söndag smugit sig förbi..
den här dagen har varit så seeeg, och Wiggo snorar,
förundras över hur mycket snor de finns i den lilla näsan,
såfort man torkar, så är det där igen,
man borde ha en liten hink under näsan som samlar allt haha
Han fick iaf en gåvagn idag,av hans mormor o morfar, den gillade han.
Gick runt och var supersöt :)

Förövrigt så blir jag tokig på mina fingrar, 3 av dem iaf,
jag fattar inte vad jag ska göra, jag har användt kortison ett år snart,
jag måste gå till vårdcentralen och få något bättre, inget hjälper,
det kliar som bara den, och när jag kliar blir det sår, sen flagar det, och blir torrt,
sen kliar det.. osv en ond cirkel.. måste fått nåt slags exem,
det började på lillfingret förra vintern, nu är 3 fingrar drabbade,
det är inte smittsamt för då borde ju alla andra här hemma också fått det.
Det stör mig och hela min vardag.

Jag har kommit in i något irritationsperiod, det är fel på allt,
inget här hemma är fint, hemmet är fult, möblerna är fula, sakerna..
allt.. alla kläder är fula, mitt smink är fult. osv.. ja vill köpa nytt!!!
vissa saker gillar jag såklart, men det fula väger upp det, så jag akn bara se det fula.
Nu är iaf Wiggos rum jättefint, vad händer då?
Jo den lilla busen river sönder tapeten, så nu är den ful också.. suck..
Tänker inte byta förrän han kommit ur ta sönder perioden, om sisodär 3 år kanske haha

Trött på vädret är jag också.. nej fy vad jag är irriterad på allt.
Detta är en dålig dag, en ful söndag!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag får också eksem på fingrarna. Har på högerhanden på alla fingrar. Skit tråkigt, men får så varje år..Får lite på armbågar och låren med. Som tur är bara små fläckar. Hatar eksem!

2010-03-01 @ 07:59:48
URL: http://idawesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0