Torsdag redan?


En söt snitthyacint i en hög vas med guldkulor och glaskulor,
bakom det min vackra kristallskål,
den är riktigt söt till jul med små polkagrisar i. 

Ingen har önskat några inspirationsinlägg om någon viss slags inredning,
så då lägger vi ner det!
Jag tycker ju att det är jätteroligt att tipsa er om olika saker och fynd
som jag hittar när jag letar runt på nätet som även ni kanske kommer tycka om,
men om ni inte gillar det så mycket, så får det vara :)

Nu har Wiggo åkt iväg till förskolan och jag ska färga håret,
har inte berättat för er men jag färgade håret rött förra veckan,
det skulle bli brun/rött men jag missade att jag hade ljusa slingor så det blev knallrött,
så nu ska jag färga mörkbrunt över det, och förhoppningsvis blir det bra då.
Sen har vi lite besök, ska försöka hinna fixa lite hemma också.
Hörs senare


Kommentarer
Postat av: tres

hittade nyss till din blogg, jag älskade tjej rummet du gjort i tidigare inlägg,duktig är du! vill ha inspiration till kök, gärna badrum oxå om du vill :)

2010-12-09 @ 10:07:23
URL: http://lillamami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0