Önskedrömmar i vitt..Mina favoriter

Kul att många blev inspirerade utav mitt ihopsatta önskedröminlägg.
Fattar ni att jag har tråkigt på kvällarna när Wiggo sover eller? haha
eftersom jag sitter och letar inspiration.
Jag har tänkt att knåpa ihop mina bästa julfavoritdrömmar,
det kommer ett inlägg med bara vitt, ett med bara silver ett med bara guld och ett med bara röda saker.
Det hoppas jag att ni kan bli inspirerade utav.

Idag har det varit besöksrekord också, konstigt med så få kommentarer,
men men huvudsaken ni kommer hit.
Inte så många som har önskat något speciellt  i önskedrömmar,
men en har önskat pojkrumsinredning, så det fixar jag imorgon.

Här kommer nu massa vackra vita saker att pynta ditt hem med.
(sen kommer silver, guld, rött osv..) fortsätt gärna att önska,
så knåpar jag ihop en sida.


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, blir ju precis sjuk! Skulle nog ta mig en tur till både jysk och rusta! Och hjärtljusstaken (Nusnäs) älskar jag!!!!

2010-12-09 @ 04:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0