Inspiration pojkrum ljusblått/grönt

Ska börja med att säga att det finns nästan ingenting till pojkrum i de vanliga kedjorna med normala priser,
jag hittade nästan ingenting som jag kunde tänka mig.
Jag vill absolut inte ha starwars prylar eller andra seriefigurer i inredningen.
Och då blir det ganska knapert, men jag har gjort så gott jag kunnat,
och tänk på att detta bara de mest vanliga affärerna som jag har letat i:
ellos, jotex, åhléns, rusta, ikea, jysk osv..
Ni får önska mer inspirationsbilder,
vad vill ni att jag letar upp?
Inredning i olika stilar?
olika rum?
olika färger?
TELL ME


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mycket fint du har hittat! Fast ibland får man leta lite efter bra inredning till pojkar i rätt prisklass!

2010-12-07 @ 20:24:11
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad skoj att du hitta lite "pojk" saker:-D

Tack!!!

Gillade ugglorna-sovset, Vimplarna, Och abc kuddarna och så lampan ifrån IKEA med moln:-D

Hae den i fönsterlampa så nu måste jag handla sänglampan i samma juu:-)



Men pojkrums saker är så svåra att hitta!!!

Jag letar efter väggklocka och tavlor oxå, springer du på det så hojta gärna till då!

Gillar att det är något i sakerna som går i Rött-Grönt eller blått!

Samt guld och vitt:-D hahaha mycke här nu!!!

Kramar!!!

2010-12-07 @ 22:10:55
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Angelica - mamma till tre små huliganer :)

ikea har ju massa fint till bra priser, du har ju redan hittat massa fint till pojkrum! :) btw ang seriefigurer i inredningen...vänta tills han kommer upp lite mer i åldern ;) här är det bara spiderman som gäller för melvin, inte så snyggt, men det är ju han som bor i sitt rum, o han är så nöjd hehe :)

2010-12-08 @ 13:08:23
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: carro

Åhh efter att ja sett ditt inlägg gick ja direkt in på jotex och beställde uggle påslakarnet :)

Lite larvigt för mig men jag ÄLSKAR ugglor :)

Allt hemma är ugglor, har ju en tatuering oxå :)

Så hojta till om du ser nått roligt.. Pusss

2010-12-08 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0