Härlig lördagsmorgon


Man kan piffa till det med hyacinterna om man har lite tid över..

Godmorgon helg!
Även fast jag alltid är ledig så är det något speciellt med helgen.
Såg att jag har hur mycket bloggar som helst att läsa igenom,
men tror inte att jag hinner det, så jag skippar det och börjar om här och nu.
Hoppas att ni inte skrivit något allt för viktigt som jag nu missar :)


Ni ser facken? jag vill ha lådor där, korgar eller lådor..
de måste vara ganska låga, några tips på snygg förvaring?

Jag började min morgon med att slå in lite julklappar,
och Wiggo öppnade paket, idag fick han en bilbok, den var uppskattad.
Vad som händer idag vet jag inte riktigt, men ut ska vi och sen förmodligen något kul.

Ha en underbar Lördag


Kommentarer
Postat av: Sofie -jävligt asgravid

Men åh vilken trevlig blogg jag trillat in på, här måste jag stanna en stund och kika på alla dina vackra inredningsbilder ... ser helt underbart ut! Vilket vackert hem du har!!



Nu ska jag kika vidare... ...



KRAM!!

2010-12-04 @ 09:28:03
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Bella

Hoppas ni får en toppenlördag!

2010-12-04 @ 18:08:28
Postat av: Emelie Fred

Det brukar finnas fina korgar och lådor på ulfåsa möbler... ett litet tips! =)

2010-12-04 @ 19:10:42
Postat av: Angelica - mamma till tre små huliganer :)

å här har det uppdaterats en massa sen jag va inne sist...jag hänger ju inte me ;)



fiffigt sådär med hyacinten!

2010-12-06 @ 08:50:01
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0