Glamour

Just nu tittar jag på ladies på östermalm, vilka drömliv de lever och vilken vardagslyx de har. Tänk att det är så nära (sverige) men ändå så långt bort ifrån det liv jag lever. Jag sitter här helt grön av avund, jag vill också ha båt, fina väskor och skor, vackra klänningar och underbara hem. Vilken lyx. Men förmodligen har de jobbat hårt för att förtjäna pengarna. Tänk ändå vad konstig världen är vissa köper väskor för samma budget som någon annans hela månadsbudget :) och vissa andra har knapt tak över huvudet eller mat på bordet samtidigt som någon äter lyxmiddag på en flott restaurang. Jag får nöja mig med att drömma och se det fina i mitt liv. Får intala mig att det bara är saker. Det kan ju faktiskt vara så att de är olyckliga inom sig ;) förmodligen inte :) i morgon blir det förmodligen normala inlägg ifrån mig här igen. Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Angelica - mamma till tre små huliganer :)

skönt att ni är friska nu!



har aldrig sett det programmet, men däremot hollywoodfruar o allt vad det heter. mest fjantigt om du frågar mig. jag är inte avundsjuk på dom! :P visst vore det fint med en större inkomst, kanske en villa så barnen kan springa o leka i trädgården. annars är iaf jag nöjd med hur vi har det, jag är rik på annat - kärlek! ;)

2010-12-03 @ 16:01:55
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0