Vampyrer i familjen


Tända, släcka, tända släcka.. tända.. släcka...tända Zzzzz..

Idag kommer ni inte höra mycket ifrån mig.
Lilla W har nämligen varit vaken hela natten,
han sov ingenting igår på dagen, fattar inte hur han orkar,
ska sova när han väl somnar om han gör det.
Börjar misstänka att han kanske är vampyr?

Efter era svar om MOLO och mina egna forskningar (hehe)
så har jag kanske bestämt mig för att prova deras ytterkläder.
Först vill jag bara veta vad POP får in för höst/vinterkläder,
sen är det bara att välja o vraka.

Nu ska jag försöka få vampyren att sova.
En promenad ute får det bli.

Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Han har väl en period av något slag:-)

Typiskt att det inte blev någon sömn, hoppas ni får en bra nätt nu istället!!!

Han kanske har blivit vampyr, ackta er i natt;-)

Hihihi!

Kraamisar!!

2010-08-10 @ 23:15:01
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0