Stolt mamma


En bägare full med glass, chokladkex pinnar, chokladsås och Nobless mint choklad med krisp
smaskade vi i oss igår sockerkick, men huhh så gott det var.

Som ni vet så köpte vi en ny säng till Wiggo idag, vi valde att ta bort spjälsängen,
dels för att den kändes så liten, och dels för att han nu är så stor så han kan ta sig i och ur sängen själv.
Då känns det onödigt med spjälsäng, sen är ju den här sängen mycket finare :)
Mormor och morfar var snälla att hjälpa mig att få hit sängen och alla tillbehör.
Wiggo hjälpte morfar att bygga ihop sängen, han var så duktig, skulle hålla mejseln och allt hehe
sedan dess har han hoppat i och ur sängen hela tiden, så tänkte att detta kommer bli en lååång natt.

Vi åt kvällsmat och gjorde våra vanliga bestyr innan nattning, sen la Chris honom i sängen,
och han somnade på direkten, inget bus, inget hopp upp och ner, inget skrik..
Det måste jag ju säga att jag är stolt, det är hans första natt i ny säng, större täcke och större kudde,
och han somnar direkt utan bråk, jag är så stolt! Min duktiga kille ♥

Men än är inte natten slut, hoppas han sover sött hela natten.
Nu ska vi kolla på Dr. Drew  Natti mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

MUMS vad gott, den där skulle jag vilja ha:-) Om man tog bort minten:-p

Hihi!

Vad duktig han är Wiggo, Hoppas natten blir bra för er!

Sover han i sitt rum eller i erat sovrum?

Kram på er!

2010-08-02 @ 22:30:17
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad skönt att det gick så bra, hoppas nu att han sovit hela natten=)



Den där bägaren såg riktig god ut!!

2010-08-03 @ 08:03:40
URL: http://www.alltforforaldrar.se/frusofie/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Duktiga killen!

2010-08-03 @ 11:24:19
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Oj vad duktig han är!! Han börjar bli stor nu killen, jätte kul ju :D Kram

2010-08-03 @ 12:27:33
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0