Så nöjd! Rekomenderar

För en tid sedan så beställde jag kläder till Wiggo ifrån www.laredoute.se 
kan inte minnas att jag någonsin tidigare köpt deras kläder.
Idag fick jag hem paketen, och vilken överaskning det var,
Kläderna var gjorda i tjock fin bomull, inga tunna tyger (som man oftast får via postorder)
Jättefina kläder, kan varmt rekomendera att handla i från Laredoute,
jag kommer i alla fall göra det fler gånger.
Här får ni lite pics på kläderna.
(De är nyss uppackade så de är lite skrynkliga)


En tröja i mjukaste bomull, kommer bli varm och mysig i höst/vinter/vår




Två långärmade tunna tröjor, härligt material och så snygga färger.


De här "finbyxorna" som jag kallar byxor som behövs strykas, haha
Måste jag verkligen rekomendera, de är jättemjuka för barnets mage,
och gjord i riktigt mjuk bomull, de var lite långa,
men jag råkade ta en lite större storelek,
men hey, hellre förstora än försmå, verkar vara slitstarkt material.
De är även fodrade med ett mjukt tyg.


3 strumpor i matchande färger.

Allt får stanna, och jag är nöjd :) Ska beställa hem resten jag kikat på också
nu när jag vet storlekarna och materialet.


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Mycket fint! :)



Kul när man är nöjd!

2010-08-05 @ 16:48:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad roligt att du blev nöjd, Jätte fina kläder och färgerna var jätte härliga! Koftan var ju super fin, du fick fram färgen mycke bättre än katalogen ju:-)

Hatar när man får hem dålig kvalitè på kläderna, tunt och sen är passformen usel efter 1 tvätt... ELLOS...HOST HOST

2010-08-07 @ 23:33:56
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Nu har du verkligen skit fint här inne på bloggen ju...behåll!!!!!!!!!!!:-)

2010-08-07 @ 23:34:36
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0