Nyhet

Jag gillar verkligen den här bänken IKEA PS BRUSE (egentligen ett soffbord)
men jag gillar hur de använder den i bilden, precis så hade jag tänkt att ha här hemma,
men aldrig funnit inspiration, eller hittat något som funkar som "bänk",
men i nya IKEA katalogen så fanns den här bilden.
Tycker det ser riktigt snyggt ut hur de har möblerat med soffbordet/bänken.
skulle jag ha den här hemma skulle jag nog måla överdelen vit, eller betsa i mörkbrunt.
jag känner att jag måste hitta en plats att ha den, jag är kär haha


snyggt att lägga tidningar och annat pyssel på. Blir så snyggt till all den mjuka inredningen,
med en hård och rå bänk, som ifrån en byggfirma :)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Jaha! Ja, jag tror att de flesta KEans kommer försvinna faktiskt. Lite skeptiskt till det på kinden är jag, men de andra är så himla små så :) Tiden får utvisa helt enkelt, jag tycker inte att det är något farligt eller va man ska säga. De sitter ju där liksom ;)



Kram

2010-08-25 @ 15:09:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: sandra

Har inte sett den förut men den var jättefin, skulle gärna ha en sådan hemma.. Jag skulle nog måla den vit :)

2010-08-25 @ 19:52:53
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Himla coolt bort, väldigt orginellt men det skulle nog vara skit snyggt som bänk/bord... Fast vitt:-D

Ska bli roligt och se vad ni hittade för skoj!

Kram på er!!

2010-08-25 @ 22:07:50
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Jennie.

Verkligen fina möbler som ev får flytta in hos dig! :) jag har oxå den sängramen! Lycka till med renoveringen! Här håller vi på med Lillys barnrum! O de e såå kul! Kram på dig! :)

2010-08-25 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0