MAX


Härliga MAX böcker i papp, hjärtformad sten och doftljus ifrån Durance citrus.

När jag var liten ca 1,2,3 år så hade jag massor med MAX böcker,
fast de var i vanlig bokform, altså hårda utanpå och papper innuti.
De var väldigt små och söta, men inte så bra för ett barns klåfingrar som gillar att dra loss blad.

nu har Wiggo fått två MAX böcker av Mormor och Morfar som är i papp,
de går inte att ha sönder. Tycker det är så bra att de har gjort dem i hårdpapp,
nu när han gillar att vi läser för honom, men även vill sitta själv och bläddra i böckerna
De finns att hitta på Åhlens för ca 60kr, nostalgi tycker jag.
Sen tycker jag personligen att de böckerna är roligare att läsa, än vanliga böcker.

Kommentarer
Postat av: ruby, milo o magen

hehe attans då. tycker det är supersnyggt sen har vi en tvbänk i samma serie som oxå har kromben så då smälter det in :)

2010-08-13 @ 13:03:38
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, de böckerna har man läst ett par gånger!!!

De i hårdpapp är ju klart hållbarare, kan dock bli naggade i kanten av små som det kliar i munnen på men boken blir ju inte förstörd.

2010-08-13 @ 19:57:54
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Skulle skriva kommentar förut idag men det var en liten kille som inte ville sammarbeta:-)

Körde med sladen i bärbara för batteriet var slut och då kommer lille V och drar sladden:-)

Så nu börjar jag om:-)



Childrens är ett upptäckar hus för barn med olika saker bla utklädnings kläder, affär,fiske ränna, Tandläkare,Barnmorska,Mörka rummet, Bondgården, Rullstolar, Brandstation,Bilar och bilbanor osv... Var jätte roligt med saker att utföra än att bara sitta vid några kastruller:-)

Mycke lugnare än tex lek och bus!



Bakelserna köpte jag av en dam som har gjort dom själv, för en väldigt billig peng:-)

100kr för alla, det tyckte jag var billigt:-)

Stackars V, han tror än att bullen och kakan är ätbara:-D



Max böckerna är jätte bra ju, Max och nallen går varm här hemma;-)

Kramisar!

2010-08-14 @ 00:10:00
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Jaa man får nostalgiska minnen!! :) Köpte tre st till Vincent, helt säker på att det skulle vara hårdpapp/kartonnage men när jag öppnade var det inte det, skit också! men får läsa när man är med helt enkelt ;P Hoppas ni har det bra hos dina päsron :) Kram

2010-08-14 @ 11:41:14
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Ellen - mamma till siri

Har också shoppar hem max böckerna, klassiker:)

2010-08-16 @ 20:46:43
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0