Jag gjorde bort mig



Godmorgon (godnatt)
Jag gjorde bort mig rejält, när Christopher kom hem ifrån jobbet
tänkte jag vila en stund, då var klockan 18.
Vaknade nu pigg som en lärka haha, snacka om att förstöra för sig själv.
Nu kommer jag inte kunna sova alls.

Tidigare idag så tog vi på oss regnkläderna och gick ut i skogen,
Wiggo var så söt i sina regnkläder och stövlar hihi.
Han plockade kottar och drog i gräs, lilla skatten min.

Är så glad över att situationen med våra katter verkar ha löst sig till det bättre.
Många av er som undrat hur det går för oss, och det har INTE gått bra alls,
så fort de har sett varandra så har de bråkat så tussar har flugit,
men nu löper våran Zelda och då godtar hon allt och alla.
De har gosat hela dagen och lekt och busat,
hoppas det hålle i sig även efter hon löpt klart, för det är sista gången hon löper,
sen ska hon steriliseras, så hoppas för allt att de fortsätter vara vänner nu.

Vad roligt det var att logga in idag hela 14 kommentarer väntade på mig,
blev så glad hehe.. kul att ni gillar mina Feng Shui inlägg, många som blivit inspirerade.

Nu sitter jag och camar med min syster, alla andra sover,
vad ska jag hitta på då.. typiskt!

Hoppas ni sover gott


Kommentarer
Postat av: FruSofie

Åh lilla sötnosen, så fin tröja!!!



Jätteskoj med lite Feng shui här i bloggen, du påminde mig om en oläst bok här hemma som jag nog ska ta fram snart=)



Kram

2010-08-17 @ 07:38:45
URL: http://www.alltforforaldrar.se/frusofie
Postat av: Hanna

Oh, jobbigt med katterna... Är hemma och hälsar på hos päronen och även här finns en liten kattflicka som löper, hon kissar dock överallt vilket inte heller är det roligaste :( Hoppas det löser sig för er :) kram

2010-08-17 @ 08:07:16
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Bella

Härliga bilder!!! :0)

Hoppas det ordnar sig när Zelda har blivit steriliserad! Håller tummarna!!

2010-08-17 @ 12:55:25
Postat av: Anna - mamma till Vincent

vad stor han har blivit :) hihi men ibland kan det ändå vara skönt med en middagslur ;P kram

2010-08-18 @ 18:57:49
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0