Härliga dagar



Skitig spegel..or what haha :)

nu är vi hemma igen, efter några härliga dagar.
Sakta men säkert återgår allt till det "normala" efter semestern.
Wiggo ska förmodligen börja på förskolan snart och jag vill börja plugga.
Har hittat en superrolig utbildning som jag ansökt information om,
så får förmodligen papper om det snart.
Så pluggsugen som jag är nu har jag aldrig varit.
Om jag ska plugga så blir det på distans här hemma,
vilket känns superskönt, pluggar bäst i ensamhet.
senast 15 oktober ska ansökan in.
Är så nyfiken på informationen,
kommer stå och vänta på posten varje dag nu.

En liten notis, jag har altså inte haft samma kläder på mig i 3 dagar, haha
utan det är foton som jag tagit en och samma dag.
Blev tvungen att skriva ut det nu eftersom min syster påpekade
att jag har samma kläder på alla foton. Men nu vet ni..

Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad söt du är!!

Åh är du oxå sugen på att börja plugga:-)

Ja med...men min beslutsångest tar vid...

Har du tips på bra sidor med utbilningar?

Vad är det för något du skickat efter info om?:-)

Slukar allt som har med plugg att göra nu!!!

Kramisar!

2010-08-09 @ 00:07:23
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Lotta

vad ska du plugga?

ska me börja nästa vecka=)

2010-08-09 @ 21:34:02
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0