Härlig Onsdag



Wiggo hjälper morfar med sängen, mejseln i ett hårt grepp, han ville göra allt själv hehe

Idag har det varit strålande väder sedan vi vaknade efter en lika strålande sovmorgon till 10.
Det var min lille kille värd efter att haft så svårt att somna igår (jag också som kämpade så hårt)
Idag sov han middag, behövde bara sätta mig brevid sängen och läsa en saga,
sen gick jag ut och han somnade. Nu på kvällen var det lite tuffare, han ville helst leka,
men efter endast 3 tillsägelser att nu ska Wiggo sova, så la han sig ner, men först ville han ha sin drake,
så den hämtade vi, sen satt jag brevid och klappade honom på kinden, så somnade han efter 5 minuter.
Det här går ju riktigt bra (med undantag för igår då)

Jag känner mig krasslig nu igen, har ont i halsen till och från,
nu har det kommit tillbaka, därav dåligt bloggande,
men förhoppningsvis är jag pigg i morgon igen.
Då ska vi till stan och köpa lite till katterna.
På tal om dem, det börjar gå frammåt, sakta med säkert,
idag har de varit runt i hemmet utan att bråka, de har t.om legat ganska nära varandra.
Hoppas så innerligt att de kan bli vänner jag tycker så mycket om dem båda två.


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Gullskrutten då:-)

Stora killen och hjälper morfar!!!

Hihihi!

Hoppas du inte blir sjuk igen:-(

Hur är det med dig nu?

Kramar!!!

2010-08-05 @ 11:22:18
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0