Här bor en prins/prinsessa


Den här dörrmattan vill jag ha i min hall, den skulle passa som handen i handsken,
som fisken i vattnet.. ni fattar va? Den skulle passa perfekt in i min hall.
För 399kr blir den min, JA jag skulle kunna lägga så mycket för en dörrmatta,
skulle kunna lägga hur mycket som helst för vad som helst bara det är "the it"

Vissa tycker att mitt hem är tomt, och det ska jag förklara för er,
jag tar bara in saker i mitt hem som jag älskar och verkligen vill ha.
Tänker inte ha ett provisoriskt soffbord bara för att man måste.
I stället lever jag utan, tills jag hittar det som passar mig,
samma sak gäller: tavlor, mattor, köksbord, sängram och lite annat.
dessutom blir jag påmind varje dag om vad som saknas,
och då ser jag lättare vad jag behöver köpa och leta efter.
Smart, tycker jag. Ekar lite i köket, men har inte hittat rätt köksmöbler än,
som tur är har vi ett matsalsbord, som nu agerar köksbord.
Svammel.. nu över till mattan, den finns med många kronor på också, för den som vill ha det.

Kommentarer
Postat av: mam.

Du tänker helt rätt bättre och vänta på det man verkligen vill ha än att fylla rummen med saker som man inte tycker om. Dessutom är det bra med plats att röra sig på,sen är det en smaksak. Jag tycker om när det finns rörelse utrymme det ser även fint ut när det är lite tomt kanon snyggt hos dig.

2010-08-17 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0