Fredag



Godmorgon på er, jag fick sovmorgon till 8:20, det är alltid något.
Idag är det Fredag, underbaraste dagen på hela veckan, tycker jag fast jag alltid är hemma.
men är något speciellt med helg.
Vi har handlat hem fredagsgott, så ikväll blir det mys.
Tycker det är svårt att hitta bra och goda saker till de små,
vad brukar ni köpa till era små när ni vill ha något "speciellt"
Wiggo är inte så förtjust i majskrokar längre & smoothiesen dricker han upp på 2 sek.

Igår städade jag överallt och idag ska jag fortsätta, bäst att vänta tills karln gått till jobbet.
Bev inget feng shui inlägg igår, fanns ingen tid till det, får slänga upp ett idag i stället.
Nej, nu drar vi igång disco här hemma, Wiggo höjer volymen just nu haha
han är en riktig discokung, han älskar att showa och dansa o sjunga för oss,
ännu roligare är det om vi klappar händerna också, vilken show han bjuder på då haha.

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja, nu är det fredag och tro det eller ej men här i Motala skiner solen!!!!! HÄRLIGT!!!

Ha en underbar fredag!!!!

2010-08-20 @ 09:27:34
Postat av: Evamy - snart 2barnsmamma i Frankrike

prova grönsaker och dip! alva älskar att dippa :) annars brukar vi ge henne en liten chokladbit, enligt tandläkaren så är det den "bästa" godisen att ge då de inte stannar kvar i tänderna utan hela tiden sköljs ner med salivet. Frukt funkar bra också, små vindruvor som dom kan plocka själv tex! russin. sen har det ju kommit nåt nytt från semper, typ småfolk tror jag det heter. dom har små riskakor med smak och kex osv!

2010-08-20 @ 09:33:48
URL: http://evamy.se
Postat av: Lotta

brukar ge milton torkad frukt, aprikos eller papaya stänger. han älskar´t=)

2010-08-20 @ 17:01:14
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

FREDAGAR är BÄST även om man är hemma och är mammaledig:-)

Vi brukar ha lite grönsaker och dip som Vincent får äta av oxå, samt delade riskakor att dippa.

Ibland har han fått en sådandär liten kexchoklad som man kan köpa flera små i en påse med papper du vet...

Han är inte så jätte flrtjust i frukt men vi försöker blanda in lite frukt på faten men dom blir ofta orörda:-)

Men Gurka , morötter och riskakor funkar:-)

Vad brukar ni ge wiggo?

Ska kanske pröva med vindruvor, det har jag inte pröva än...är så rädd att dom ska fastna i halsen...hihihi!

Kram på er!!

2010-08-20 @ 22:04:38
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0