Förra året

Vad roligt det är att gå tillbaka i sin blogg och titta på gamla inlägg,
kul att se hur liten Wiggo var, man har ju nästan glömt bort.

För ett år sedan köpte vi vinterkläder till Wiggo.
Ifrån POP. De var vi riktigt nöjda med, jag älskade dem..

Här är en bild ifrån Oktober 2009, på en liite mindre Wiggo,
och en superfin höst/vinteroverall.

Det är så kul med höst/vinterkläder, därför jag tjatar haha

BTW. Wiggo somnade i maten nyss, så nu sover han,
själv är jag pigg som en lärka, vet att det kommer kännas annorlunda ikväll.

Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Visst är det kul med vinterkläder ;D Jag ska prova Alice, och hoppas på att dom är för små så jag måste ha nya ;) Hihi!

2010-08-10 @ 13:09:26
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad fort tiden går, så himla liten och super go han var där på korten!!!

Alla sorters barnkläder är ju sååå skoj ju:-)

Kram på¨er!!!

2010-08-10 @ 23:12:56
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0