Doftljus


Personligen så tycker jag att Yankee candle har de absolut bästa ljusen
och de bästa dofterna dessutom i otroligt snygga glasburkar.
Jag tycker även att medium är lagom, den är jättestor.
Just nu har jag Yankee candle - Island Guava medium rar, den doftar helt underbart fräscht.
Det bästa med dessa ljus, som jag inte upplevt med andra är att när man tänder dem
så efter ett tag luktar precis hela hemmet lika fräscht som ljuset,
det är inga starka dofter, utan milda och "äkta" inte som när man kan komma in i en liten butik
och nästan svimmar av av alla starka dofter. Har rekomenderat yankee förut och gör det igen,
de är lite dyrare, men väl värt varenda öre.

Känner för att uppdatera mig lite till hösten, och några som jag vill prova är dessa.
Kommer bli svårt att välja, för jag vill bara ha ett hehe

 

Över: Midnight jasmine och Sparkling lemon
Under: Beach walk och Cherry blossom


Till julen: Sparkling snow, Jack Frost och Christmas eve, En av dem är ett måste på mitt bord i jul.


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Har kika på dom där i en butik här, dom luktade himla gott men tror det skulle ha nästan 200 kr för ett ljus:-s

Men det kanske är värda sitt pris?:-)

Kram på er!

2010-08-19 @ 21:16:46
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Linda

har alltid velat ha dessa ljus, men är för snål för att investera i det... men nu till hösten måste jag nog...

2010-08-19 @ 21:28:56
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Bella

Var hittar man de ljusen?

Själv gillar jag ljusen från partylite. De är oxå lite dyrare men "stinker" inte som andra ljus man köper i affären. De har även fina ljus"stakar". Älskar partylitegrejor!

2010-08-20 @ 09:31:49
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Såna har jag letat efter, vart hittar man dom? :)

2010-08-21 @ 10:24:37
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0