Do you belong to me?


Nu tror jag att jag har hittat "det enda soffbordet som finns som jag vill ha"
Måste se det i verkligheten först bara. Men det har goda chanser att flytta hem till oss.
Men känne rmig fortfarande osäker, kanske är det så att det inte finns något soffbord som passar mig.

Nu sitter jag här i mina föräldrars arbetsrum och bloggar.
Wiggo somnade nyss (lite sent) och alla andra sover också,
ska smyga förbi syrrans rum och se om hon är vaken,
är så sugen på nån film. Blir att lägga sig skapligt ändå,
för i morgon ska det ju upp och sjungas tidigt innan de andra åker till jobbet.

Sjunger ni på födelsedagar? Vi har alltid gjort det så länge jag kan minnas,
en bricka med frukost och en sång. När jag var mindre ville jag aldrig att de skulle sjunga "jag må du leva"
utan jag tyckte det var häftigare om de drog i med "happy birthday",
så vi har alltid fått önska vilken sång vi vill höra. Och vilken mat vi vill äta på våran födeledag.

Natti natt..


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Det där bordet ser ju super fint ut, älskar runda bord!!!

Vad har ni för bord nu?

Åh vad roligt med kalas imorgon:-)

Vad valde hon för låt?



Vi sjunger på födelsedagar, min favvo är Med en enkel tulipan;-)

Förr gillade jag Vad är det för en dag...bäst:-D

Grattis till systra din!

Kram ifrån oss!!

2010-08-13 @ 00:17:50
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Therese

Såg riktigt snyggt ut! Jag tycker också det är svårt med soffbord. Vi köpte ett nytt ganska nyligen. Det är jag riktigt nöjd med.

2010-08-13 @ 10:03:12
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: ruby, milo o magen

vi har oxå en runt soffbord och älskar det. Finns lite längre ner på en bild på min blogg :) klart man ska bli uppvaktad på sängen!

2010-08-13 @ 10:28:13
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0