Diskdukar


Idag tog vi en promenad in till stan och tittade lite,
två fina diskdukar fick följa med mig hem, en turkos och en cerise.
De kommer ifrån mysiga Iris hantverk (Irisboden)
och är gjorda utav ribbstickad bomull.
Är så otroligt trött på äckliga disktrasor som dessutom blir ännu äckligare om man tvättar dem,
bättre att köpa dessa godingar som är snygga och fräscha.
För er som bor nära Linköping, så finns de hos E-teak där köpte jag mina.
Bor ni längre bort så finns de att köpa här
Dessutom är det miljövänligt, eftersom man slipper köpa nya hela tiden.

Wiggo blev nöjd han med för han fick en bil ifrån Cars Pixar,
jag har funderat på vad bilden heter, alla har ju ett namn,
om ni vet någon bil ur filmen Cars Pixar så berätta gärna det.
Det är INTE Blixten Mcqueen, så mycket vet jag.
Hon (bilen) hette visst FLO (Ärtan) och är gift med Ramone hehe

Har ett supergott tips på fiskgratäng åt er som jag ska lägga upp senare.
Ni bara måste prova det, så gott.
Wiggo åt en hel portion och han brukar inte gilla mat i vanliga fall.
Dessutom är det smyginstoppat med grönsaker hehehe.. fast det förstår ju inte barnen ;)

Nu får vi besök, hörs senare

Kommentarer
Postat av: mikaela

Ja fick ett snitt, vägrade helt enkelt vaginalt.

hehe usch det skulle nog varit hemsk o trycka ut två=P

2010-08-31 @ 20:01:47
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, det de inte vet har de inte ont av ;)

2010-08-31 @ 20:39:38
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0