Barnmattor

Jag har letat överallt efter en snygg matta till Wiggos rum, det finns inga..
Dessa är det enda jag kan tänka mig att köpa. De två nedersta kostar skjortan,
så tråkigt, för de är också de finaste.. Bilmattan med en 2:a vore en dröm!!!
Jag har haft en matta ifrån IKEA nu sedan Wiggo föddes
och den har han spillt, spytt, kladdat och rivit sönder,
så man behöver ju en som man inte behöver vara rädd om.
Jag är väldigt förtjust i den "mörkblå/vita/beiga/ljusblå" - mattan
Men vi får se, ska fixa väggarna först och sen lite annat.




On Land ÖSTERLINDS 995kr

IKEA FABLER KAMRATER 149kr

IKEA RENATE 149kr

Rally från KATEHA 1985kr  (formgivare Karin mannerstål)


Tiny från KATEHA 3095kr (Formgivare Karin Mannerstål)

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack va snäll du är! Du är så välkommen med en beställning om du skulle få en dotter någongång;)



Vilka bra tips på både mattor och tunika. Jag har tittat på tunikan innan, den verkar jätte fin.

Mattor är verkligen skitsvårt. Just nu har lekrummet en gammal vardagsrumsmatta. Inte alls fint. Synd att det ska va så dyrt med mattor.



Kram o hoppas ni får en fin vecka!

2010-08-02 @ 07:25:23
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: EVAMY - Mamma till Alva och bebis i magen!

Jag ska definitivt ha en bilmatta till Alva! Då kan hon även leka med mattan. Alla skriker det ju kille om men jag har hittat en för 400kr som är lite rosa och så är det affärer istället för typ bensinmackar och bilversktad på :)

Jag rekommenderar att gå in på mattaffärer, man hittar mer där än på internet!

2010-08-02 @ 08:46:22
URL: http://evamy.se
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Oj vilka dyra mattor du hittat:-)

Skit trist när man fastnar för någon så är den svin dyr:-S

Min favvo matta av dom är matta NR 1:-)



Hihiihi ja Fåret Shaun låten är ju faktist skit bra ju:-D

Kram!!

2010-08-02 @ 10:28:20
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0