Zelda



Lilla Zelda tillhör också vår familj ♥
Enda sedan jag fick henne så följer hon mig hack i häl,
vart jag än går, t.om på toan.. så ska hon vara där.
Hon sover brevid mig på natten, och det är bara jag som får gosa med henne.
Hon hatar när det kommer främmande hit, då gömmer hon sig,
när främmndet gått hem kommer hon fram direkt när dörren stängts haha
Hon är en blandning av Norskskogskatt och bondkatt tror jag..
4 år har hon hunnit bli, hon är bara såå supergosig
och hennes svans är som en dammvippa i storlek och form.

Min bebis


Kommentarer
Postat av: mam.

Hon känner nog igen oss,för hon kommer fram och nosar på oss.

2010-04-22 @ 15:53:26
Postat av: Bella

Sååå söööt!!!

2010-04-22 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0