Need

Börjar redan ladda för den stora shoppingrundan som komma skall,
jag har rensat min garderob och insett att jag behöver:

* sommarskor med hög tjock klack
* kjol svart eller brun

Älskar att det är mycket blommigt i vår/sommar,
eftersom mer än halva min garderob är blommig haha,
blommiga sommarklänningar har jag i drivor,
även skor och väskor.. perfekt!

punkterna är min prioriteter, men är även ett plus om jag hittar annat också såklart ;)
Kikade lite på "dinsko", vill inte ha för dyra skor,
just eftersom de bara ska användas på sommaren,
2-3 max 4 månader om året, de ska helst vara ljusa, och då hittade jag dessa,
de måste jag prova! 399kr


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Har du vart in på Rut mfl?

Dom har massa blommigt:-)

Snygga saker!!!

Kram på er!!!

2010-04-28 @ 20:29:37
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: mam.

super snygga när man bara ska sitta och se fin ut

2010-04-30 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0