Svar på frågor del 2

Bröllop

Vart gifte ni er?
- Linköpings stadshus, vi gifte oss altså borgligt inte kyrkligt!

Vem bestämde att ni skulle gifta er?
- Båda två!

Hur bestämde ni att ni skulle gifta er?
- Vi pratade om det länge, sen friade Chris :)

Vilka kläder hade ni på bröllopet?
- jag hade en orange/vit klänning Chris hade kostym.

Vad hade du för blommor?
- hade inga blommor alls, ville inte ha det!

Vad kostade era ringar?
- några tusen, minns inte exakt.

Känns det konstigt att kalla varandra fru/man?
- bara till en början, men vi kallar oss inte fru/man vi tilltalar varandra med våra namn! eller älskling :)

Gifte du dig med Chris för pengarnas skull?
- hahaha vet du något som jag inte vet?

Frågor om hem och hushåll

Delar ni på sysslorna i hemmet eller är det bara du som gör allt?
- Varför skulle just jag göra allt? för att jag är kvinna? okej.. Vi har en lista som vi följer, med olika saker att utföra. lite roligt faktisk, skaffa en lista ni med!! wiiiee

Kan du visa mer inredning i din blogg? skulle vilja ha tips och se något utav det bästa du har hemma?
- okej. ska bli.. men vi har inte renoverat och fixat i ordning här hemma, men akn visa allt eftersom det framskrider, vill inte visa ofärdigt utan färdigt! men inredningsdetaljer kan jag visa, ska tänka på det.

Kan man få se mer utav erat hem?
- allt har sin tid..

Hur ser erat sovrum ut? skulle vilja se det!
- hehe ja just nu står det bara en säng där, håller på och renoverar :)

Vad går erat hem i för färgskala?
- vitt, brunt, guld + rosa

Vad har ni för bil?
- har ingen bil :)

Vilken är din favorit affär att handla inredning i?
- först och främst HANDPLOCKAT, sen gillar jag INDISKA och Åhlens.

ÖVRIGT

Hur ser Wiggos rum ut?
- ska visa det nån dag !!

Vad är ditt favorit klädesplagg
- just nu är det två klänningar jag köpte igår

Vad har du för färg på tandborsten?
- rosa alltid!!!

Vad gör du när du vill försöka koppla bort alla vardagsbestyr?
- jag tar mig ett bad, går ut och går eller lyssnar på musik! en kombination är bäst!

Brukar ni bråka ibland?
- Bråka är ett starkt ord, vi brukar diskutera högt!!! haha ( bråka ibland då )

Kan du berätta lite om din hund/katt, hur gick det till när du skaffade dem? varför skaffade du just den? hur bestämde nu namn osv..
- Javisst, Zelda skaffade jag för 4 år sedan, Vi ville ha en katt, kollad epå blocket länge, tills jag tillslut såg Zelda, hon var så söt, så man kunde smälta. Åkte dit och hämtade henne, hon var mycket mindre än alla andra kattungarna, så de visste inte om hon skulle klara sig, hon vara lltid rädd också, jag tog upp henne och hon somnade i min famn, de hade hon tydligen aldrig gjort förut, utan hon hade bitit och rivit alla som kommit henne nära, så jag beslöt mig för att välja henne, trots att hon var liten, hon verkade gilla mig, och än idag så är det bara jag som gäller, ingen annan!!! hon sover brevid mig, följer efter mig här hemma osv..

När jag skaffade Mille för 2½ år sedan, åkte vi dit och tittade, först ville jag ah en brun hund, men de var honor och jag ville ha en hane, och de var svarta, satte mig ne på huk för att se vilken hund som kom fram och valde mig, en liten svart tjockis sprang emot mig hoppa upp i ansiktet och började slicka.. Han följde med mig ehm och han fick namnet Milton, han är fortfarande lika crazy nu som då.. galenpannan!!

Mer bilder på ditt hem, din vardag och dina djur
- jag gör så gott jag kan..

Det var alla frågor phu.. var inte lite!!! va roligta att så många valde att skriva en fråga!!
sen var det massor som ville se bilder av olika saker, hemmet, djuren, wiggo, mig olika kläder osv.. så jag ska tänka på det när jag skriver inlägg, har fått massor tips nu på vad jag ska visa er!!! tack



Kommentarer
Postat av: Annika

förlåt, jag frågade inget, men det gjorde jag på din första blogg så jag hade ingen fråga på lut! =D Kul att läsa svaren iaf!

2009-10-16 @ 20:03:59
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0