Personlig info om mig!

Namn: Christine
kallas för: Stine
Ålder: 23
Bor: är ifrån Motala men bor nu i Linköping
Stjärntecken: Jungfru - allt har sin plats ordning & reda, det är jag i ett nötskal.
Född år: 1986 den 21 september
Utbildning: Barn och fritid på Vätternskolan gick ut år 2005
Jobb: Jobbat som barnskötare i 3 år 2008 blev jag arb lös, flyttade då till Östhammar & mötte mitt livs kärlek.
Familj: mamma, pappa & lillasyster. Man & barn + hund & katt.
Status: Gift med Chris sedan 09.02.05
Barn: Wiggo född 09.05.23
Djur: Hunden Milton & katten Zelda
Intressen: Inredning & mode blommor & trädgård, loppis & auktioner, göra om saker från gammalt till nytt.
Favorit mat: Pasta & skinksås
Ögonfärg: gröna med lite brunt & rost i.
hårfärg: mörkbrunt
Bloggar om: Mitt vardagsliv som mamma, fru och shopoholic :D

Ni kan lägga till mig på bloglovin, för det använder jag flitigt!
Hoppas ni tycker om min blogg, säg gärna till om ni saknar någon fakta om mig,
då skriver jag dit det i listan! Kram Stine


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh då är vi lika gamla :-)

2009-10-12 @ 10:42:08
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Michelle

Lånar den listan :)

2010-05-17 @ 20:52:18
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0