ovanligt..

Hoppas att ni fina läsare hade en supertrevlig fredag, det hade jag!
Idag tänkte jag ge mig på att laga till en fisk, som jag aldrig någonsin ätit förut
nämligen Hajmal, någon som ätit det tidigare?
köpte några hajmalsfiléer, mest för skojjs skull, kul att smaka nya maträtter.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med fisken, så jag hittade på en egen sås,
den blev succe!!! Riktigt god, om ni vill prova så ska ni göra såhär:

* Lägg en fisk filé i en form.
* salta och peppra
* blanda ihop ca 2dl grädde, 1msk creme fraische & hackad dill.
* Häll över och strö riven ost ovanpå.
* ställ i ugnen ca 20 min! tills den är gyllenbrun!



Vad roligt att fler och fler kommenterar mina inlägg,
jätteroligt att få så fin och varm respons ifrån er!
Det uppskattas verkligen.
Hoppas fler kan våga sig på att skriva en kommentar,
känns som om man får en speciell kontakt med de som skriver!
Ni är uppskattade, utan er vore det inte roligt att blogga ♥




Kommentarer
Postat av: anna

det såg riktigt gott ut mums

2009-10-25 @ 08:33:22
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Bella

Mmmm...lät gott! Måste jag nog testa någon dag! Ellinor älskar ju fisk så det blir nog populärt!! kul med nya recept att variera med!

2009-11-06 @ 17:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0