Nu ska här göras om ordentligt..

Det är vad jag innerst inne tänker, jag vill måla klart hallen,
köpa min drömbyrå, matta till vardagsrummet, tv bänk.. osv..
men jag orkar inte, jag bara sitter och tittar på allt som ska göras om..
hur ska man orka? vet exakt vad jag vill ha, det har jag kollat ut för länge länge sedan.
Jag älskar ju att fixa i hemmet, men har kommit i en svacka, då ja inte vet vart jag ska börja.
Sen är jag sjuk, ont i halsen, aldrig vill denna förkylning släppa taget om oss,
Wiggo är som en ängel, så det är inte han som fått mig så seg.. åhh
Hur svårt ska det vara att åka och köpa det man behöver?

- tv bänk
- sängbord
- byrå
- skänk till köket
- lykta, spegel och ljusstakar
- mattor
- dörar till bokhyllor

Ge mig kraft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0