Godmorgon..



ps. om ni undrar varför väggen ser ut som den gör,
så höll jag på och renoverade. det är en gammal bild.

Inatt kunde jag inte somna, la mig i sängen vid 23.30 tiden..
kunde inte somna, allt var fel, kudden och täcket, det var för varm med täcke och för kallt utan.
Sen hade jag en hund som absolut skulle in under mitt täcke,
nån fix idé han fått att han inte kan vara i sängen utan att vara UNDER täcket,
Om han inte får komma in så står han brevid sängen och glor, tills han får komma under,
det är riktigt mysigt att sova brevid en varm och mysig hund,
han lägger huvudet på kudden och sover som en människa haha..
MEN igår var det inte mysigt, han tog upp all plats och trängdes.
Min katt skulle ligga ovanpå mig, och hur mycket jag än puttade ner henne så hoppa hon upp på mig.
Mina djur är lustiga jag vet! Har så många tokiga bilder på djuren, kanske borde visa er dem.
När väl djuren hade lagt sig någon annan stans,
började några festande ungdommar skrika utanför.. jippi kl 02 på natten!!
Sen när de hade tystnat, kom en snarkande karl och la sig brevid mig,
åh de gick verkligen inte att somna, men vid 03 någon gång tror jag att jag somnade,
för att vakna kl 06 av att klockan ringde, kl 07 kom tapetseraren,
smällde upp tapeterna och kl 08.30 var allt klart.
Tänk att det tog 3 timmar för dem att fixa allt från igår till idag!
Blev jättesnygg iaf! ska visa er bild sen när det torkat!

Ha en fin dag, det ska jag ha!!!
och ikväll kommer min syrra hit ska bli så kul.

Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Så söt liten kille du har! :)

2009-10-28 @ 09:33:19
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas du får en bra dag! Och skönt att du fick en ursäkt! =)

2009-10-28 @ 09:52:33
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Åhhh jag vill seee :D

2009-10-28 @ 10:53:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Ja, visst är det de! =)

2009-10-28 @ 10:57:50
URL: http://marleneoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0