Det blev inte vitt..

Tapetseraren som var en urtrevlig karl.. pratade om hund då han själv hade en,
hälsa på Wiggo osv.. trevligt! Han hade dessutom några barn, han var barnkär de syntes.
De kom kl 14 och redan vid 14:50 hade de spacklat och målat!
Snabba puckar. Nu är det rörigt här hemma..

Vi tittade på kartorna, huh fanns så mycket tapeter,
och alla var supersnygga, jag vill göra om hela hemmet nu!!
Jag ville ha vitt med vita skimrande medaljonger,
men Chris ville ha en fondvägg, Han sa att jag fick välja,
men jag tyckte han kunde få bestämma så jag vek mig :D
På ett villkor, att jag fick ha vitt utöver fondväggen.

Det blev vit på alla väggar utom "fondväggen"
och i den vita var det ränder som bara syns i vissa vinklar,
Ränderna skimrade!


Fondväggen blev brunrandig, och även där fanns det skimrande ränder i vitt/silver.
Det är de "vita" strecken ni ser.. jag tror det kommer bli supersnyggt!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Varför inte? Jag tycker det går lika bra med begagnade saker till William och han bryr sig nog inte så mycket. Det mesta han har är ju begagnat redan och leksaker går oftast att diska i maskinen. Sen säljs ju en hel del nytt där också! =)



Snygga tapeter!! Kommer bli skitsnyggt!

2009-10-27 @ 17:44:59
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Annika

Ja jag skulle inte köpa begagnat till någon om jag inte visste att de, som jag, hellre vill ha fler begagnade saker än en ny. Men så var inlägget mest till släktingarna och de vet ju att de kan köpa begagnat utan att det gör något! =)



Jaha, så något fastare alltså...hmm...får se om jag vågar mig på det =)

2009-10-27 @ 18:48:10
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Men guud så fint! Avis jag blir!

2009-10-27 @ 20:04:57
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: anna

kommer nog bli jättefint ;)

ser fram emot efterbilder på rummet

2009-10-27 @ 20:38:15
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0