Chockad och cola sugen..

Jisses vad många frågor jag fått in :D oj oj oj..
vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det,
om jag kanske kör allt på en gång eller delar upp det.
Det ska jag klura ut i morgon!
då ska jag svara på frågor hela dagen :)

Jag sitter här och glor, kan inte sova.. suck
är skit trött, övertrött tror jag.
Jag blev så sjukt sugen på cola...
skulle nästan dö för ett glas just nu!

Chris spelar poker som vanligt, åh ja har så tråkigt..
Måste slänga ett slag för Chris som var så duktig och vann igår igen :)

Mamma & Pappa var här en stund förut, lekte me Wiggo såklart.
I morgon är det på riktigt, då ska Wiggo sova över där för första gången.
Jag är inte ett dugg orolig, Wiggo är ett sånt tryggt barn.
Skulle det ändå vara nåt så finns vi ju inom normalt avstånd,
då får lillskrutten komma hem igen isf :)

Nu ska jag göra lite saft kanske kan det lindra mitt cola begär?
sen ska jag tjata lite på Chris som faktiskt lovat att vi ska kolla på Desperet...

Här har ni bildbevis på hur trött jag är :)


Godnatt alla mina gamla & nyfunna vänner ♥
Bloggen vore inget utan er.. tänk på det!


Kommentarer
Postat av: Li

God morgon!



Jag tycker om din blogg och undrar om vi ska lägga till varandra på bloglovin?



Ha en bra dag!



Kram

2009-10-16 @ 08:24:36
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: Angelica

hoppas det kommer gå bra för wiggo att sova borta inatt! =)



vad ska du o chris hitta på när ni blir barnlediga då? =)

2009-10-16 @ 12:25:56
URL: http://likeanangel.bloggspace.se
Postat av: Li

Jag har lagt till dig nu! Jag vet av erfarenhet att det tar ett tag innan detta syns, för mig brukar det ta en dag innan det syns.



Kramis

2009-10-16 @ 13:14:54
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0