Cheescake / Wiggo

Ni behöver inte bry er om inlägget nedanför, det är bara för nya läsare.
Nu tänkte jag ge mig på att baka en cheescake, det är ju så gott.
Sist jag gjorde en blev den perfekt.

Har rensat i Wiggos garderob herre jesus va kläder han har..
har inte märkt det förrän nu *phu* han behöver inte ett plagg till.
Fick även rensa ut de mesta i 62, hittade t.om lite i 56 som legat kvar,
och de var ju sjukt små om man jämför med hur Wiggo ser ut nu.
Det är en liten dunderklump vi har på närmare 7120g och 65cm lång.
Det jag inte fattar är vilken storlek i strumpor man ska köpa till ett barn i storlek 68?
har aldrig fattat det haha kan någon hjälpa mig?

Nästa gång vi ska till BVC så är det spruta igen, det blir den 6/11

Näe nu blir det baktime, kanske kan visa upp resultatet sen när de blivit klart.
Lite senare ska vi kolla på nya Wallander filmen. Ser fram emot det.

Ha en fin söndag

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tror att William hade storlek 15 i strumpor då...nu har han typ stl. 17 tror jag. Det bästa är nog att kolla på strumpor i nån affär och se vilken som ser ut att passa bäst =) Tycker också det är svårt det där!

2009-10-11 @ 20:33:54
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0